Paskutinės naujienos

„HARLEY-DAVIDSON®“ PRISTATO GALINGIAUSIĄ KELIONINĮ MOTOCIKLĄ – „LOW RIDER® S“

28 sausio 2016

„HARLEY-DAVIDSON®“ PRISTATO GALINGIAUSIĄ KELIONINĮ MOTOCIKLĄ – „LOW RIDER® S“

Originalus „Harley-Davidson®“ modelis „Low Rider®“ praplėtė gamykloje gaminamų individualizuotų motociklų ribas. Metų viduryje išleisdami modelį „Low Rider® S“, „Harley-Davidson“ pristato naujos kartos galią ir tamsintą stilių.

Varikliu „Screamin’ Eagle® Twin Cam 110“ varomas „Low Rider S“ papildo „Harley-Davidson“ S serijos kelioninių motociklų gretas, prisijungdamas prie neseniai pristatytų modelių „Fat Boy® S“ ir „Softail Slim® S“ kaip trečiasis narys. Šios serijos motociklų paskirtis – užtikrinti maksimalų efektyvumą ir pristatyti pasaulinės individualizuotų motociklų kultūros įkvėptą stilių. Minimalistinio ir aktyviam veiksmui parengto motociklo eksploatacinių savybių paketą užbaigia patobulinta pakaba ir stabdžiai.

„Nuolat sulaukdavome klausimų, kada „Harley-Davidson“ pristatys kitą veržlų motociklą, kuriame svarbiausia – tik jo charakteristikos, kaip legendiniuose FXR modeliuose“, – pasakoja „Harley-Davidson“ stiliaus direktorius Brad Richards (Bredas Ričardsas). „Ir štai mūsų atsakymas. Modelis „Low Rider S“ kurtas įvertinus dabartines individualizuotų aukštų motociklų tendencijas ir mūsų stiliaus paveldą. Šio modelio misija – iš naujo apibrėžti „Harley-Davidson“ galią naujajai kartai. Norėjome motociklininką išties suartinti su keliu, pasiūlydami momentinę galią ir gerą manevringumą važiuojant motociklu, kuriame palikta tik tai, kas svarbiausia“.

Pradėkime nuo jėgos pavaros. „Screamin’ Eagle Twin Cam 110“ – tai galingasis „V-Twin“ ir didžiausio darbinio tūrio variklis, kokį „Harley-Davidson“ montuoja savo gamykloje. Šio variklio, aprūpinto „Screamin’ Eagle® Heavy Breather“ įsiurbimu ir „Fat Bob“ tipo „2 į 2“ išmetamųjų dujų vamzdžiu, maksimalus sukimo momentas siekia 160 Nm esant 3500 sūkių per minutę – tai 13 procentų daugiau galios, palyginti su standartiniu „Low Rider“ modeliu. Patvari pakaba šią galią perduoda 6 pavarų „Cruise Drive®“ transmisijai. Elektroninis akseleratorius su greičio kontrolės funkcija įeina į standartinę komplektaciją. Visa jėgos pavaros ir išmetamųjų dujų vamzdžio apdaila – tai blizgių ir tekstūrinių juodos spalvos miltelinių dažų derinys.

Modelis „Low Rider S“ yra tiek manevringas, kiek ir galingas. „Premium Ride“ serijos azoto dujomis užpildyti amortizatoriai ir priekinės šakės su kasetėmis užtikrina išskirtinį valdymą ir komfortą. Priekinės ir galinės pakabos dalys greitai reaguoja į nedidelius nelygumus ir išlaiko padangų sąlytį su kelio paviršiumi, užtikrindamos gerą valdymo ir stabdymo kontrolę. Trigubi diskiniai stabdžiai su dvigubais slankiais priekiniais rotoriais ir standartinė stabdžių antiblokavimo sistema. Ant šio modelio, kuriame yra viena nauja sėdynė, lygi dragsterių stiliaus rankena ant 5,5 colių dydžio statvamzdžių ir vidutiniame lygyje sumontuoti valdikliai, motociklininkas sėdi agresyvioje padėtyje, pakėlęs rankas. Sėdynės aukštis paliktas žemas – 26,6 colių.

Kelias stebimas pro savitos formos stiklą, pagal kurį neklysdami atpažinsite „Low Rider“ kelyje.

„Važiuojant dideliu greičiu šioje stačioje padėtyje, reikia šiokios tokios apsaugos nuo vėjo“, – sako „Harley-Davidson“ vyresnysis stilistas Dais Nagao (Deisas Nagao). „Priekinio žibinto gilesnis įterpimas giliau į stiklą „Low Rider S“ išvaizdai suteikia agresyvumo. Tai veiksmingas būdas pranešti apie motociklo asmenybę“.

Čia yra viena sėdynė ir nukirstas galinis sparnas, todėl galinis vaizdas neperkrautas. Kadangi jokia kita spalva taip aiškiai neperteikia žinios, kaip juoda, „Low Rider S“ metalinės dalys dengiamos tik „Vivid Black“ spalva. Kiti juodi apdailos elementai padeda išlaikyti tamsų įvaizdį nuo šakių iki valdymo pulto ir galinių statramsčių. Vienintelė išimtis: nauji „Magnum Gold“ lengvasvoriai lieto aliumininio ratai, kurių apdailai įkvėpimo semtasi iš auksinių atspalvių magnio lydinio ratų, 1960-aisiais naudotų lenktyniniuose automobiliuose. Aukso spalvos bako ženklelis skirtas 1977 m. XLCR „Café Racer“ modeliui pagerbti.

Grįžti į ankstesnį puslapį